آلیسوم

آلیسوم

نیمی من و نیمی همسرم
آلیسوم

آلیسوم

نیمی من و نیمی همسرم

زندگی آلیسون

آلیسوم رو بررسی کردم دیدم اسمش خارجیه. حالا ما میگیم ها، البته قدیم مرسوم تر بود که بگیم آلیسون. باز یه عده میگن قدومه میشه. ولی من ترجیح میدم همون آلیسوم یا آلیسون بگم.

تو این مدت که انقدر اتفاق افتاده که نمیدونم از کجاش بگم. یکیش کار کردن روی ماهانه که دارم سعی میکنم کمی با زبان اشاره بهش یاد بدم. زبان اشاره رو هم که از آموزش ابتدایی ناشنواها برا ماهان گذاشتم خیلی استقبال کرد. درس خواهر برادر و پدر مادر. برا خودم هم جالب بود زبانشون. گفتم بقیه درس هاش رو هم یک دور نگاه کنم. هرچند دیگه آسون و سخت داره، ولی یک چیزای کلی رو آدم میتونه خوب یاد بگیره. جاهای ساده اش رو که فکر نمیکنم کسی اشتباه بگیره.

اما از پدر ماهان بگم. نمیدونم این حلاله که پدر بچه انقدر بی خیال مادر و فرزند باشه؟ اون روز صدام رو شنیده با خواهرم داشتم حرف میزدم، شبش اومده میگه میخوای بهت پول بدم بری ایمپلنت کنی. اگر واقعا میخواست پولی بده بدون اینکه بپرسه میداد. نه اینکه ببینه امروز من چی به کی گفتم، بعد حالا یه پیشنهاد هم بده. یا اون روز رفته م طلاهام رو فروخته ام، تا فروختم بورس ریزش کرد. ریزش کرد، اون هم چه ریزشی. اومده میگه تو از من مشورت نگرفتی. تو نباید از من اجازه بگیری؟!

حالا اون روز که بورس داشت نجومی بالا میرفت این همسر کجا بود؟ تو بورس بود دیگه. همون روز چرا نگفت بیا تو بورس با هم بخوریم؟ چرا من باید انقدر توسط این مرد تحقیر بشم. اگر این بچه نبود، همون روز اول هم بهش گفته بودم، حتما طلاق رو میگرفتیم.

طلاق میگرفتم. فرار هم نمیکردم. درست نیست همسر آدم اینطوری یک عمر با آدم باشه. اگر واقعا مرد خوبی بود از همون روز اول تحقیرم نمیکرد. به هیچ چیزی هم ربطی نداره.

نظرات 4 + ارسال نظر
غریبه پنج‌شنبه 11 دی 1399 ساعت 09:11

الیسوم یک نوع گله
نشا فصلیه
و گلای ریزی داره
از گلای مورد علاقمه
اکثر گل فروشی ها دارن
آفتاب دوسته و برای فضای باز
اگه تو باکس بکاری و ور آفتاب باشه هم جواب میده

taraaaneh چهارشنبه 9 مهر 1399 ساعت 17:37 http://taraaaneh.blogsky.com

راهی نیست که بشه رابطه رودرست کرد؟ مثلا مشاور وتراپیست؟ بخاطر ماهان؟

فکر کردن بهش هم دلمو میشکونه. رفتارش تا حالا توام با دروغ بوده. من ممکنه حرفم و یا رفتارم شبهه داشته باشه، ولی دروغ نمیگم. برای صاف کردن رابطه ام هم نیازی به دروغ گفتن دیگران، پادرمیانی دیگرانی، بازیگرانی دیگرانی، نمیبینم. بو ببرم کسی در کنش ها و واکنش های باهام داره از کسی کمک میگیره، همین برام کافیه که بیشتر ازش بدم بیاد. چون ثابت میکنه، نمیخواسته تو ایییییییین همه مدت شناختش رو از رابطه بیشتر کنه. به خودش فکر میکرده، و من از این چیزها خیییییلی بدم میاد.

علی سه‌شنبه 8 مهر 1399 ساعت 23:12 https://bazzamman.blogsky.com

خوشبخت باشین

مرسی

ولی اله سه‌شنبه 8 مهر 1399 ساعت 22:26 https://book-market.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد