آلیسوم

آلیسوم

نیمی من و نیمی همسرم
آلیسوم

آلیسوم

نیمی من و نیمی همسرم

تعطیلات عید امسال

امسال برا عید خودم شیرینی خرمایی درست کردم. این دستورشه:

مواد داخلش رو جدا درست میکنیم (1).

آرد، روغن که نسبتش یک به سه هست (سه کاسه آرد و یک کاسه روغن) و زنجفیل مواد لازمش هست. با زنجفیل، پودر رازیانه و پودر زیره که باید مقدار زیادی از این پودرا بهش اضافه بشه، رو با خرمای هسته گرفته شده ورز میدیم، تا مایع وسط خمیر آماده شود. در هر گلوله یک تا دو قاشق از مایع خرما اضافه میکنیم و کنجد میزنیم و در فر میگذاریم.

این هم شکل­هاشه:

2-3 سال هست که می رویم عید دیدنی خانه پدر همسر. برای همین روز تعطیلی را خیلی خانه نماندم. این بار که رفتیم شیطنت بچه مون زیاد شده بود. براش یک عینک آفتابی با دسته آبی کامپیوتری گرفته ام، هر بار وسط اتاق باید جمعش میکردم. آخرش هم گم شد. انقدر این بچه شیطنت کرد که آخرش موقع تحویل سال خوابید. این مادر همسر هم که همه اش قربون صدقه اش می رفت و دورش میگشت. من هر کاری کردم که آخریه نخوابه. خوابید. آخرش مجبور شدم بغلش کنم.

بعد خانوادگی رفتیم شاهرود برای گردش. با قطار لوکس رفته بودیم. از این ها که تلویزیون دارند. دلمون خوش بود یعنی فیلم میذاره. از هر چیزی یک بخشش رو میذاشت. یکی گفت براشون فیلم بیاریم بذاریم.

یکی دیگه گفت چند تا پشت سرهم پایتخت میذاشتن برامون بهتر بود.

راستی تا یادم نرفته اینجا رو پیدا کرده ام درباره ادیان الهی خوب نوشته. اطلاعات خوبی درباره دین های دیگه داره. من خودم نمیدونستم که مسیحی ها انقدر کتاب میخونن . اصلا همسر این سایت را پیدا کرد گفت بخون .