آلیسوم

آلیسوم

نیمی من و نیمی همسرم
آلیسوم

آلیسوم

نیمی من و نیمی همسرم

درخت گیلاس ما

یک ویدئو پیدا کرده ام از اینجا نحوه کاشت گیلاس را توضیح میداد . اتفاقا ما جایی که هستیم گیلاس خوب میگیرد . برا همین دارم گیلاس میکارم اینطوری:

چند هسته گیلاس پیدا میکنی و بعد در خاک به مدت سه ماه میگذاری که تو یخچال بمونن. این طوری یک دوره خواب ساختگی داریم که برای کاشت گیلاس لازم هست.

تو همین سرچ هام برا درخت هم یک شعر درباره درخت پیدا کردم .  دارم این روزا برا پسرم این شعر را می خونم :

اتل متل توتوله / کجاست حسن کوچوله؟ / یه کار تازه دارم / می خوام نهال بکارم / اون وقت می شه یه درخت / زیرش میذارم یه تخت / زیر سایش می شینم / شکوفشو می بینم

اصلا این تحقیقاتم همه به نفع این بچه شده  . باید براش کیسه عروسکی درست کنم توش رو پر از هسته کنم باهاش کلی کیف کنه

حالا هم من میرم که بخوابم . پسر و همسر هر دو خوابن