آلیسوم

آلیسوم

نیمی من و نیمی همسرم
آلیسوم

آلیسوم

نیمی من و نیمی همسرم

معلما رو واکسن بزنن مدرسه ها رو باز میکنن؟!

من بچه ام پنج سالشه. از چند روز پیش که اخبار گفته معلما رو واکسن بزنن مدرسه ها رو باز میکنن، حول و ولا برداشتتم که چطوری بچه ام رو به مدرسه و پیش دبستانی برسونم؟! هزار تا مشکل داره. پارسال یک عده با هواپیما رفتن لندن که واکسن بزنن. اون موقع هنوز واکسن ایران قطعی نیومده بود. بعد هم حالا که این اخبار باز شدن مدرسه ها اومده گفتن مردم ازدحام کرده ان برن ارمنستان تا واکسن بزنن.

من اصلا فکر کنم چون هزینه هاش رو ندارم همینطوری نذارم بچه ام جایی بره. هربار با خودم میگم کاش خودم هم از 5-6 سال پیش بیرون نمیرفتم. مردم خیلی کثیفن. کلی کرم و مرطوب کننده میزنن به خودشون، ولی نمیدونم چرا تا ماها میریم تو این دود و دمی که درست کرده اند و بینشون میریم و دست به وسایلشون میزنیم مریض میشیم. نمیتونم به بچه ام هم بگم که با بچه های دیگه اونجا بازی نکنه. گوشت قربانی هم نیست بفرستمش بینشون.

میگن بچه که کرونا بگیره از نشانه هاش اینه که دیگه نمیتونه راه بره. عفونت میزنه با پایش و شاید یک چیزی مثل راشیتیسم میگیره. این مسئولین چه دلی دارن که اجازه میدن اینطوری مدارس باز بشن! معلم ها رو واکسن بزنن، فکر این پدر مادرهای بچه ها نیستن که الآن سنشون سی -چهل ساله و جزو آخرین گروه ها هستن که میتونن واکسن بزنن؟! واقعا خیلی خودخواهن.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد