آلیسوم

آلیسوم

نیمی من و نیمی همسرم
آلیسوم

آلیسوم

نیمی من و نیمی همسرم

پسرم در کتابخانه

دوست دارم برا ماهانم مخصوصا حالا که فصل سرد سال هست بیشتر موز بخرم. این طوری با میوه هم قوی ترش می کنم و هم چیزی هست که دوست داره بخورد. امروز که با هم عصری داشتیم میرفتیم کتابخونه انقدر هوا آلوده بود که با خودم گفتم هر طور شده رسیدیم یک موز بدهم دستش این آلودگی ها از تنش دربیاد. کتابخونه جای خانه ما چند وقتی هست که اتاقی کامل در اختیار بچه ها قرار داده. یادمه اون روزهای اول که میومدم کتابخانه، فقط بخشی از پرده سالن مطالعه رو خوشگل کرده بودند برای بچه ها. ولی حالا یک اتاق جدا کرده اند روبرو در کتابخانه.

این عکس اتاق کودک کتابخانه ست:

اون نقشه که میبینید نقشه جهانه اون گوشه بالای کتابخونه. یادم باشه پول که دستم اومد اولین چیزی که برای پسرم میخرم نقشه جهان باشه. حالا پسرم رو گرفته م تو کتابخونه سعی میکنم کتاب ها رو بهش نشون بدهم. پسرم مونده بود با این کتاب ها باید چیکار کند

--

بالاخره چند روز پیش عصر سرم کمی خلوت شد و تصمیم گرفتم کمی از این ورزش های دراز کشیدنی مالکی رو برم. بعد از حدود یک سال در حالی که دراز کشیده بودم، به حالت ورزشی دستام رو از این طرف میبردم اون طرف. خیلی خوب شد که ورزش کردم. چون در ناحیه قلب و سمت راست موقع ورزش احساس گرفتگی عضلات داشتم. یادم باشد بیشتر ورزش کنم تا بدنم یک دست بشه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد