آلیسوم

آلیسوم

نیمی من و نیمی همسرم
آلیسوم

آلیسوم

نیمی من و نیمی همسرم

شغل دوم درآمد اول

وقتی دنبال یک شغل دیگه ای میگردی، اون هم درست بعد از اینکه شغل اولت رو هم با کلی مذاکره، بحثو دندون روی جگر پیدا کرده ای، خیلی حس جذابو قشنگی پیدا نمی کنی.

امروز برای بار چندم دنبال شغل دوم سرچ کردم. تو این چند سال هم عضو خیلی سایت ها شده م مثلا برای قبول پروژه های برون سپاری بقیه. اما اصلا هیچ کدوم به دلم ننشست. مخصوصا که مثلا یکی از معروف ترین هاش برای رفتن تو مزایده قبول پروژه مبلغ خوبی بعنوان ورودی هم میگیره. اصلا انقدر این کسب درآمدها از بستری که دیگران برات فراهم میکنن1، برام از جذابیت افتاده ن که همین الآن از یک سایت کسب درآمد با کوتاه کردن لینک هم اومدم بیرونو گفتم شما رو بخیرو ما رو به سلامت؛ همون روش های معمول کسب درآمد با فروشگاه اینترنتی مثلا با یک چند ایده خلاقانه چمیدونم روشهای رژیم لاغری باید کاربردی تر باشه. یک سایت خوبی هم دیدم که فکر میکنم بحثش در مورد حقایق «شغل دوم درآمد اول» تقریبا منصفانه بود. این لینکشه. چون الآن که دارم این مطلب رو مینویسم، دیده م مطالبش به روزه، با خودم گفتم لینکش رو بذارم اقلا شاید بعدا خواستم از بقیه محتواش استفاده کنم.



1- یا شایدم  بهتر باشه بگم دامی که دیگران فراهم میکنن


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد