آلیسوم

آلیسوم

نیمی من و نیمی همسرم
آلیسوم

آلیسوم

نیمی من و نیمی همسرم

تولد دو سالگی ماهان

چیزی که باعث شده گذر زمان را حس کنم پسرم هست. من جای خودم نشسته ام و تکون نمی خورم ولی پسرم هر روز به وزنش، و قدش اضافه تر می شود. دیروز تولد دو سالگی پسرم بود. برای این که خوشحالش کنم دو تا بادکنک به مناسبت دو سالگیش باد کردم.

کلا با این بچه احساس نمی کنم که بزرگ شده ام.

این یک عکس از میز تولد پسرمه:

اون 4 تا گربه که در عکس میبینید علاقه ام را به تعداد بیشتر بچه داشتن نشون می دهد. ولی حیف که نه همسر می خواست و نه من می توانستم بیشتر از یک بچه داشته باشیم.

نظرات 2 + ارسال نظر
تریوا شنبه 23 دی 1396 ساعت 14:56 http://kejhal.blogfa.com/

بچه یکی دو تا خوبه بهشون برسی زیاد باشن شلوغن ههههه من حوصله بچ ذیاد رو ندارم

آره، از ما هم که دیگه گذشت

سمانه شنبه 23 دی 1396 ساعت 13:33

4 تا بچه؟!
ای روزا که میدونی برای بچه ت باید عوض 7 نفر پشت سرش خدمت کار باشی! دیگه مثل قدیم نیست که جای سه نفر براش کار کنی

میدونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد